Sortiment

Rychlé hubnutí do plavek

19.července 2019, Poradna
Hubnutí do plavek pro nás nesmí znamenat rychle a co nejvíce. Drastické diety, kdy se málo jí, jsou pro lidský organismus nepřijatelné. Při nedostatku příjmu potravy se vaše tělo dostane do stresu a začne hromadit tuky, které budou "v horších" časech zásobou energie. Rozdělte si pokrmy na pět menších porcí denně, s vydatným přísunem vlákniny a bílkovin. Nezapomeňte na kvalitní bio jogurty, bílé maso jako jsou ryby, krůtu či kuře a místo sladkých limonád vsaďte na ovocné šťávy, ředěné vodou.

Dívka ve výskoku na pláži u moře

Naopak se zcela vyhněte rychlému hubnutí drastickými dietami, které vyvolají rychlý úbytek hmotnosti v důsledku s odvodněním organismu, které trvá jen chvíli a následně přijde JOJO efekt. Ten přebytečná kila vrátí zpět rychlostí blesku. Rychlé hubnutí neexistuje a proto i při formování postavy dopřejte tělu i sobě dostatek času.

Věnujte se fyzické aktivitě


Dívka při cvičení a protahování
Pohyb je pro naše tělo klíčem k dokonalé postavě po celý rok. Bez pohybu nám ubývá svalová hmota, zpomaluje se funkce lymfatického systému, oslabuje se kardiovaskulární systém a ochabuje mnoho dalších funkcí.

Možností, jak zhubnout, existuje celá řada. Nejoblíbenější a nejčastěji provozovaný sport, je rychlá chůze na hubnutí. Pouhých dvacet minut denně rychlé chůze postačí k tomu, abyste zpevnili své tělo, psychicky si odpočinuli od stresu a napětí a zároveň posílili srdeční sval.

Jak na to? Každý den vystupte z tramvaje o několik zastávek dříve a dojděte k cíli svižnou chůzí. Možností, jak zhubnout a zpevnit svaly, existuje celá řada. Stálicí a velkým trendem je v poslední době jóga, při které procvičíte nejen své tělo, ale také ducha. Dalším dobrým regulátorem hmotnosti je powerjóga či aštangajóga.

Nepostradatelným pomocníkem rychlé hubnutí břicha je pilates, které pomůže vybudovat kontrolu nad celým vaším tělem. Nejen že posílíte bříško, ruce a hýždě. Zároveň se vám podaří získat lepší držení těla a naučíte se správně prodýchávat.

Diety pro rychlé hubnutí

Jedna z nejlepších a nejúčinnějších diet, je DASH dieta. Původně byla vyvinuta pro snížení krevního tlaku. Během jejího držení se u pacientů ukázalo, že funguje i jako dieta na hubnutí. Na rozdíl od ostatních diet je bezpečná, výživově kompletní a pomáhá bránit vzniku cukrovky nebo ji dokonce dostat pod kontrolu.

DASH dieta je založena na potravinách snižující krevní tlak. Skladba jídelníčku je poměrně jednoduchá. Základem celé diety je zvýšení příjmu ovoce a zeleniny a mléčných výrobků. Žádané jsou celozrnné potraviny, ořechy, ryby a drůbež. Naopak je potřeba vyloučit z jídelníčku všechny sladké potraviny a nápoje, omezit přísun červeného masa a tuku. Společně s DASH dietou zařaďte do svého diáře každý den dostatek pohybu a výsledek se dostaví během několika týdnů.

Hubnutí po 40


Váha s krejčovským metrem a jablkem

S hubnutím v období kolem čtyřicítky nemusí být žádný problém, pokud se budete inspirovat životním stylem obyvatel z Maroka, Španělska, Itálie a dalších přímořských států. Podstatná část středomořské stravy tvoří místní čerstvé potraviny, ořechy, olivový olej, čerstvé bylinky, ryby a červené víno. Naopak červené maso, tuky, sladkosti nebo jiné neřesti, místní vůbec nevyhledávají. Dostaňte své tělo do formy díky zdravé stravě a dostatečným přísunem pohybu. Pokud budete dodržovat správný poměr živin, kdy polovinu talíře tvoří zelenina, čtvrtku bílkoviny a sacharidy, pomůžete si ke krásné postavě na dalších mnoho let dopředu.

Co si hlídat při hubnutí po 40?

Po čtyřicítce je nezbytné, hlídat si příjem potravin. Nezapomeňte proto do snídaně zapojit pečivo ze špaldovou moukou, ovesnou kaši nebo pohanku. Do jogurtu přidejte čerstvé ovoce a dochuťte skořicí, která je přírodní pomocník pro přirozené hubnutí. Pokud si ráda zamlsáte, rozhodně vsaďte na kvalitní vysokoprocentní čokoládu.

Do práce, na výlety i do auta si nezapomeňte přibalit vždy malou svačinku ve formě raw tyčinky s přirozeným obsahem cukru z ovoce. Tyto tyčinky nejsou doplněny o cukr, proto jsou skvělým pomocníkem při redukci váhy. V případě hladu vás zasytí a nedovolí vám sáhnout po dalších pochutinách, jako jsou bagety či sladká jídla.

Patříte mezi milovníky kávy? I zde je dobré, držet se zásadního pravidla. Při hubnutí si dopřejte kvalitní espresso bez cukru a mléka. Čepice z našlehaného mléka sice lahodí oku i chuťovým buňkám, ale už nepomůže shodit přebytečná kila. Vyhýbejte se alkoholickým nápojům a slazeným nápojům, naopak zvyšte přísun vody a minerálek.

Věděli jste, že základním metabolickým orgánem v těle jsou játra? Při hubnutí nastartujte jejich funkci konzumací čaje ze směsi bylin, podporující jejich funkci.

Autor článku
Kristýna Franclová
Copywriterka
19.července 2019, Poradna
Líbí se vám tento článek? Tak ho nasdílejte:
Facebook Google+
Podobné články