Botanic.cz
0 Kč 0
Získejte 20 Kč na první nákup pouhou registrací.
Kolik zbývá do dopravy zdarma
Nakupte ještě za 299 Kč
299 Kč
Dopravu máte zdarma
Přejít do košíku

Pavel Kuba

Pavel Kuba

Marketing, Věrnostní systém, Sociální sítě | V Botanicu od 05/2016 | Oslovujeme, voláme: Pavle


Pavel do Botanicu nastoupil v květnu 2016 a ihned si sortiment zamiloval. Aby mohl bylinky zákazníkům představovat, co nejlépe, tak na sobě vyzkoušel účinky většiny bylinek, takže dobře všechny bylinky zná. Je zajímavé, kolik lidských problémů lze vyřešit pomocí přírody. Zákazník je u Pavla a celého Botanicu opravdu na prvním místě. Dává to jak důležitý lidský, tak i ekonomický smysl. Už jste někdy doporučili firmu, která se k Vám nechová hezky a s respektem?

Co ho baví?

Neustálé vylepšování sebe sama a své práce, čtení nových a nových knížek, posouvání výkonů ve skoku o tyči (má skočeno přes 420 cm do výšky), poslouchání rozhovorů úspěšnějších lidí (Tim Ferriss, Naval Ravikant, Derek Sivers, Simon Sinek, Elon Musk), pomáhání ostatním, denní běhání, sauna, bylinky, architektonické vizualizace, 3D grafika, investování a do budoucna vlastní rodina a cestování.

Funkce a zodpovědnosti v Botanicu

  • Marketing - Týden plný přírodních stimulantů či mozkových nutrientů? Guarany? Kotvičníku či hubnoucí týden? Pavel pro Vás plánuje a připravuje celkovou podobu týdnů, které na Botanicu probíhají a které mají za cíl lépe představit jednotlivé byliny, jejich blahodárné účinky na lidské tělo, mysl a navíc jsou daný týden za příjemnější cenu. Všechny e-maily, které od nás dostanete, prošly Pavlovi pod rukama. V automatických e-mailech (potvrzení objednávky atd.) jsme se snažili předat ty nejdůležitější informace hezkou, osobní formou. V propagačních e-mailech Vás pravidelně informujeme o novinkách a akcích, které právě na Botanicu běží a myslíme si, že byste o nich měli vědět.
  • Věrnostní systém - Chceme pomáhat více a více lidem a k tomu potřebujeme, aby nás naši zákazníci, co nejvíce sdíleli mezi sebou (v případě spokojenosti samozřejmě). Ve věrnostním systému nejvíce odměníme doporučení Vašim známým a kamarádům.
  • Sociální sítě - Na Facebooku a Instagramu Vám každý den představujeme jednu bylinku z našeho sortimentu, která se zrovna hodí do tématu daného týdne. Pravidelně pořádáme soutěže o hodnotné bylinky z našeho sortimentu.
  • Péče o zákazníka - Velice dobře si uvědomujeme, že zákazník je to nejdůležitější, co máme. Každým nákupem hlasujete jednak pro nás jako tým, abychom ještě dlouho dováželi rostlinky z celého světa, tak i pro každou bylinku, abychom ji v sortimentu zachovali. Na podpoře Vám odpovídáme rychle, empaticky, věcně a s respektem. Přesně tak, jak bychom chtěli, aby se ostastní společnosti chovali k nám.
  • Focení, grafika - Kdykoliv je potřeba vyfotit novinka v našem sortimentu či naše myšlenky předat grafickou formou, tak to dělá Pavel.

Oblíbené produkty

Extrakt Ženšenu pravého s 80% ginsenosidů

Jeho velká láska v Botanicu. Při prvním kontaktu sice prohlásil, že v životě nic horšího neměl, ale účinky dalece převýšily hořkou chuť Ženšenu. Perfektní produkt na soustředění a první volba pro dokončení důležitých úkolů.

Brahmi - extrakt z celé byliny s 5% bacosidů v kapslích

Občas bohužel i Pavel musí na chvíli vysadit konzumaci Ženšenu, aby mu na něm nevznikala tolerance. Brahmi jeho účinky dokáže hezky nahradit.

Ginkgo biloba

Jednoho krásného dne Pavlovi do telefonu básnila jedna starší paní o tom, jak dobrou máme Ginkgo bilobu. To ho samozřejmě potěšilo a byl na celý Botanic hrdý, za dobře odvedenou práci. Zároveň si hned došel do skladu a naší Ginkgo bilobu zkusil. A už u ní zůstal.

Pavlův balíček

Pavlovi 3 výše zmíněné produkty fungují natolik skvěle, že se o ně, a o bližší informace o tom, jak je používá, chtěl s Vámi podělit. Sestavil proto balíček pro Soustředění a kariérního postupu, ve kterém najdete všechny 3 produkty, ale také hodnotný manuál, ve kterém Pavel popisuje, jak produkty používá, co dělá, aby byl dlouhodobě v dobré psychické i fyzické kondici a jaké zvyky Vám rád předá.

Kontakty na Pavla